Pages

Subscribe:

Saturday, 11 August 2012

Jadi Model? Layak ke?

Assalamualaikum dan salam Ramadhan. Sihat hari ini? Kalau korang baca post yang sebelum - sebelum ini, anda mesti tahu yang aku suka tangkap gambar dan edit gambar. Sebab itu adalah hobi aku yang paling aku minat. Pantang pegang kamera, mesti nak snap sana, snap sini.

Disebalik hobi aku yang suka tangkap gambar ini, aku mempunyai sifat yang teringin menjadi model. Hahahaa. Merepek je aku ni. Kalau muka macam Aaron Aziz tak apalah juga kan? Berangan je aku ni. Oklah, selamat menonton. Maaf ada 1 je gambar. hehee.


3 comments:

♥ Cik Zack ♥ said...

xpe. angan2 mungkin menjadi kenyataan. heheehe :))

creativeheart said...

Amin.. hehee

nur said...

ada gaya model lah..