Pages

Subscribe:

Tuesday, 7 August 2012

Salam Perkenalan

Assalamualaikum. Untuk permulaan, aku ingin memperkenalkan diri aku dahulu. Nama aku Muhamad Hisyam, menetap di rumah sewa di Seri Kembangan. Masih bujang dan sudah pun bekerja di Cyberjaya.

Dahulu aku mempunyai sebuah blog. Nama blog aku itu " Kisah Creativeheart ". Aku menggunakan blog tersebut untuk aku kongsikan ilmu tentang dunia photography. Apa yang aku tahu, aku akan kongsikan kepada semua. Tidak kiralah cara menggunakan kamera ataupun cara meng-edit gambar. Tetapi sayang, blog tersebut telah pun aku padamkan atas sebab - sebab tertentu.

Itu sahaja yang aku ingin kongsikan untuk entry kali ini. Salam perkenalan dari aku.

7 comments:

Maithasa Syuhada said...

slamt dtg ke dunia blogger... jemput singgh blog sy yer :)

creativeheart said...

terima kasih.. :)

Greeny said...

oo patutla dah xde link kt blog lama dulu..dulu sy follow blog tu..sbb suka tgok ur photography..follow blog ni pulak lah :)

creativeheart said...

Yeke.. terima kasih Greeny.. :)

Silent Thinker said...

patut tak jumpe blog lama tu...
#happy blogging

creativeheart said...

Silent Thinker : terima kasih.. :)

izfanora said...

patut r blog tue dah lenyap.. ada blog baru rupanya.. selamatlah kembali.. :)